Uvjeti kupnje
Opći uvjeti:
Korištenjem Mila perfume shop internetskih stranica potvrđujete da ste upoznati i suglasni s Općim uvjetima poslovanja.
Isporučitelj (Prodavatelj) proizvoda ponuđenih u Mila perfume shop internet trgovini je Mila, trgovački obrt, vl. Vanesa Todorović. Kupac robe je posjetitelj internet stranice milaperfumeshop.hr koji odabere najmanje jedan proizvod i naručuje ga. Kupnjom putem Internet trgovine sklapa se ugovor na daljinu. Kupoprodajni ugovor smatra se sklopljenim kada kupac potvrdi narudžbu na internet trgovini.
Kupac može biti svaka punoljetna osoba, maloljetna osoba uz suglasnost svog zakonskog zastupnika i svaka pravna osoba koja prihvaća opće uvjete poslovanja. Prihvaćanjem Općih uvjeta kupac izjavljuje da su svi podaci koje je dao o sebi istiniti i točni.
Mila Perfume Shop nastoji osigurati maksimalnu točnost informacija i podataka na ovoj web stranici, ali se u potpunosti odriče bilo kakve odgovornosti za točnost i/ili potpunost svih informacija i sadržaja koji se nalaze na milaperfumeshop.hr
Slike proizvoda su ilustrativne prirode i ne jamčimo da u potpunosti odgovaraju samom proizvodu. Za moguće nenamjerne greške u opisu proizvoda ne odgovaramo i nastojat ćemo ih izbjeći redovitim održavanjem internet trgovine.
Sve su cijene izražene u eurima i kunama (1 EUR = 7,53450 HRK). Istaknute cijene vrijede za sve načine plaćanja.
Jednostrani raskid ugovora
Odredbama članka 72. stavka 1. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana.
Kako bi ostvarili pravo na jednostrani raskid ugovora potrebno nas je obavijestiti o tome prije isteka roka od 14 dana pisanim putem poštom ili elektroničkom poštom.
Priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora: OBRAZAC
Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kad roba koja je predmet ugovora predana u posjed kupcu.
Prilikom jednostranog raskida ugovora izvršiti ćemo povrat ukupno uplaćene kupoprodajne cijene za proizvod (bez troškova dostave) koju smo od vas primili, bez odgađanja. Trošak slanja proizvoda na našu adresu snosi kupac. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam proizvod bude vraćen neotvaran, neisproban i u originalnoj foliji u kojoj je bio zapakiran. Povrat novca biti će izvršen na transakcijski račun koji dostavite u roku od 14 dana od zaprimanja proizvoda.
Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom.
Potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:
- Otvorio i isprobao proizvod
- Kupac uzrokovao bilo kakvo oštećenje proizvoda.
Za sva eventualna pitanja, nedoumice, pritužbe i pohvale stojimo na raspolaganju!
Naručivanje:
Proizvode je moguće naručiti elektronskim putem 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. Narudžbe se obrađuju od ponedjeljka do petka od 07:00 do 21:00 sat.
Proizvod za koji želite kupiti “dodajte u košaricu”. U košaricu možete dodavati više proizvoda, mijenjati količine ili odustati od kupnje. Dodavanjem proizvoda u košaricu možete nastaviti pregled našeg web shopa. Nakon što završite kupovinu, vratite se u košaricu i ukoliko je sve u redu odaberite “Nastavak kupnje”. Popunite svoje podatke za dostavu robe, a zatim odaberite način plaćanja.
Proizvod se smatra naručenom u trenutku kada kupac prođe cijeli postupak narudžbe, a narudžba se otprema kada se izvrši plaćanje po računu ukoliko se ne plaća pouzećem.
Na e-mail koji ste upisali dobit ćete potvrdu o zaprimljenoj narudžbi i račun po kojem je potrebno izvršiti plaćanje.
Obvezujemo se isporučiti sve naručene proizvode koje u trenutku narudžbe imamo na zalihama.
Ukoliko neke proizvode nismo u mogućnosti isporučiti, kontaktirati ćemo vas o eventualnom produljenju roka isporuke ili otkazivanja narudžbe.
Plaćanje:
Kupac se obvezuje naručene proizvode s troškovima dostave platiti jednim od sljedećih načina plaćanja:
- Uplatom na transakcijski račun (mobilnim bankarstvom, virmanom u pošti, banci ili FINA-i)
- Pouzećem (plaćanje dostavljaču prilikom preuzimanja)
Trošak dostave:
Standardna dostava 3-5 radnih dana: 5,00 eura
Dostava dekanata: 2,90 eura
Osobno preuzimanje: 0,00 eura
Ukoliko se nalazite u blizini, a želite izbjeći plaćanje poštarine svoj paket možete preuzeti osobno:
- na adresi našeg skladišta Trg pobjede 18, 35000, Slavonski Brod, radnim danom od 08:00 do 16:00
- ili po dogovoru uz prethodnu najavu o datumu i terminu preuzimanja robe u oba dva slučaja.
U slučaju osobnog preuzimanja robe, narudžbu je potrebno naručiti putem web shopa i platiti jednim od načina plaćanja koji se nude na web shopu. Nakon izvršene uplate, moguće je preuzimanje paketa.
Plaćanje gotovinom prilikom osobnog preuzimanja nije moguće!
Najava o datumu i terminu preuzimanja robe na email: info@milaperfumeshop.hr ili na broj:095/551–7528
Isporuka
Naručene proizvode dostavljamo svakim radnim danom na vašu adresu putem Mail Boxes Etc.
Proizvode pakiramo na način da se prilikom transporta ne mogu oštetiti ili razbiti.
Obveza kupca je prilikom preuzimanja paketa provjeriti oštećenje istoga te ukoliko su vidljiva vanjska oštećenja odmah ih reklamirati dostavljaču i odbiti preuzimanje paketa. Naknadne reklamacije ne uvažavamo.
Kada paket bude spreman za isporuku kupac na e-mail ili sms-om dobiva poruku s podatcima o datumu i okvirnom vremenskom intervalu isporuke.
Ukoliko imate pitanja oko dostave paketa možete ih postaviti na e mail: sb@mbe.hr ili broj telefona: +385 3 5624 455.
Reklamacija i način podnošenja prigovora:
Kupac ima pravo na podnošenje reklamacije u sljedećim slučajevima:
- Isporučeni su krivi proizvodi
- Isporučeni su proizvodi koji imaju grešku ili oštećenje
- Proizvodima je istekao rok trajanja
Molimo Vas da opravdanu reklamaciju dostavite na mail:info@milaperfumeshop.hr
Po primitku narudžbe provjera iste ovisi o kupcu. Molimo Vas da usporedite primljene proizvode s računom te ukoliko nešto nedostaje odmah to prijavite na mail:info@milaperfumeshop.hr . Rok za prijavu je 8 dana. Naknadne reklamacije se neće moći uvažiti.
Reklamacije će se realizirati nakon što kupac vrati zaprimljeni sporni artikl neotvaran i neisprobavan, odnosno u identičnom stanju kakvog ga je zaprimio.
Sukladno čl. 10. st. 1. – 3. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14) potrošači mogu dostaviti pisani prigovor na adresu: Jure Piškovića 1, 35208 Gornja Vrba ili uputiti poruku putem elektroničke pošte na:info@milaperfumeshop.hr
Pisani odgovor na prigovor dobiti će te u roku od 15 dana od dana primitka prigovora.
Odgovornost za materijalne nedostatke:
Mila Perfume Shop odgovara za materijalne nedostatke proizvoda.
U slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu na odnose potrošača i trgovca primjenjuju se odredbe Zakona o obveznim odnosima koji detaljnije određuje u kojim slučajevima postoje materijalni nedostaci stvari.
Kako bi mogli otkloniti eventualne nedostatke kupljenih proizvoda, potrošači su dužni obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je nedostatak otkriven, odnosno najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na potrošača.
Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka kupac ima pravo:
- tražiti uklanjanje nedostataka
- dobiti drugi proizvod bez nedostatka,
- na sniženje cijene,
- na raskid ugovora.
Pri tome je kupac dužan prvo zatražiti uklanjanje nedostataka, a pravo na sniženje cijene ili na raskid postoji tek ako prodavatelj nije udovoljio njegovom prethodnom zahtjevu za uklanjanjem nedostataka.
Popravak ili zamjena stvari s nedostatkom provode se besplatno, u razumnom roku od trenutka kada je kupac obavijestio prodavatelja o nedostatku. Prodavatelj snosi i troškove preuzimanja stvari.
Obavijest o materijalnom nedostatku možete poslati elektroničkom poštom na info@milaperfumeshop.hr